Середа, 12.12.2018, 11:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Завдання школи

Школа для всіх?
Це можливо!

/Files/images/1/s33821.jpg

Завдання загальної середньої освіти передбачають формування особистості учня, розвиток його здібностей, але входять у суперечність із практикою масового навчання, яке тривалий час було практично зорієнтоване на певний "усереднення" особистості школяра, хоча декларувався зовсім інший підхід. Щоб знайти вихід з цієї ситуації, пішли шляхом створення шкіл "нового типу", які мають можливість "відбирати" дітей, вчителів, батьків. Однак це зовсім не означає, що освітні школи з хорошими традиціями, багаторічними результативними напрацюваннями педагогів і в той же час з інноваційними підходами до освіти приречені на вимирання. Доказом тому може служити наша школа - "школа для всіх", де створюються комфортні умови для навчання всіх школярів. Ви думаєте, що це нереально? Але такі школи вже існують і в Росії, і в Україні і успішно конкурують з гімназіями і ліцеями.

Ми назвали нашу школу школою розвитку, тому що головна її мета - створення умов для самореалізації кожного учня в пізнавальній і предметної діяльності.
 

Школа - це майстерня,
де формується думка
і майбутнє людства.
А. Барбюс
/Files/images/1/83659.jpg

Наші пріоритети:

  1. Ми орієнтуємося не на селекцію (відбір) дітей, а на їх загальний успіх у навчанні та особистісному розвитку.
  2. Уважне і постійне вивчення особистості кожного учня, його інтересів, здібностей, пізнавальних можливостей з метою їх максимальної реалізації. Все це відбивається в картах індивідуального розвитку, які ведуться на кожного учня, відображаючи траєкторію його особистісного розвитку.
  3. У змісті освіти ми керуємося формулою: "Освіта - це те, що залишається після того, як все вивчене забуто." Тому в змісті кожного навчального предмета ми віддаємо перевагу технології розумової праці школяра, коли поряд з конкретними предметними знаннями та вміннями та на їх основі у нього формуються прийоми і способи пізнавальної діяльності (знання про знання, критичне (аналітичне) і креативне (творче) мислення) , забезпечується пропорційний розвиток логічного та образного мислення.
  4. Навчання ми не відриваємо від вчення, тобто здатності школяра вчитися (вчити себе), що забезпечує нашим випускникам можливість успішного самоосвіти впродовж подальшого життя.
  5. Вивчення особистісних особливостей школярів дозволяє нашим вчителям забезпечити їм адекватну педагогічну підтримку, тобто саме в тій мірі, в якій вони реально її потребують - не більш (щоб не виховувати "навчену безпорадність"), але й не менше.

 

Кiлькiсть переглядiв: 154
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31