Вівторок, 18.12.2018, 21:58
Вітаю Вас Гість | RSS

Олександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховна робота

ВИХОВНА РОБОТА

Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя,

а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так,

щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році

 

Сонце приховано в кожній дитині, і наше завдання –
допомогти йому спалахнути.

В.О.Сухомлинський

  

      

 

 

 

 

Виховний процес здійснюється в школі, спираючись на державну політику в галузі освіти, ідейне багатство українського народу, його моральні, нацональні цінності, досягнення вітчизняної і світової педагогіки.

    

Мета виховної роботи:

  • формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал;
  • розширення кола спілкування дітей через участь у творчих справах та інших формах виховної діяльності школи, району.

 

Девіз: «Жити, відчувати, любити, звершувати відкриття».

Кредо: «Вести до успіху кожного!»

 

Місія школи з виховної роботи:

 

Формування і розвиток свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкретного вибору свого місця в житті, здатного змінити на краще своє життя і життя своєї країни.

 

Завдання виховної роботи:

 

  •      Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
  •      Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
  •      Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
  •      Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх животворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
  •      Впроваджувати оптимальні методи, форми, засоби, що сприяють розширенню можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху.

 

Основні принципи організації виховної роботи:

 

  •     Максимально можлива свобода учня у виборі форми і міри власної участі у виховній роботі.
  •      Заохочення учня до визначення власних цілей та завдань, вироблення індивідуального плану участі у виховній роботі.
  •      Врахування особистісних особливостей учня: його досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя.
  •      Орієнтація на самостійну активну участь учня у виховній роботі.
  •      Обов’язковий самоаналіз та самооцінка учнем власних результатів.

    

Організація виховної роботи з учнями здійснюється згідно з «Основними орієнтирами виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затверджених наказом МОНмолодьспорт України від 31.10.2011 №1243.

 

Проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі

Створення життєвих компетентностей учнів на всіх етапах становлення особистості

Мета виховання:

створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей; формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» Конвенції ООН про права дитини, статуту навчального закладу.Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору.В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї держави, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.Одним із основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи – це створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в учнів свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й оточуючих.Характер виховання повинен передбачити глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.

Майсте-клас «Здоров’язбережувальні технології як умова створення позитивних емоцій» - Середа Н.Ю.

Нормативно - правова база з виховної роботи

Конвенція про права дитини

Закон України " Про молодіжні та дитячі громадські організації"

Про затвердження Державної цільової соціальної програми " Молодь України" на 2009/2015 роки

Программа "Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів"

Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Наказ №641 від 16.06.2015

ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Вшанування пам'яті жертв голодомору

День гідності

Чарівна україночка

Предметні тижні:

Тиждень української мови та літератури

ТИЖДЕНЬ ХІМІЇ

ТИЖДЕНЬ ІСТОРІЇ

ТИЖДЕНЬ ОСЕНІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31